środa, 13 listopada 2013

Welcome!

Witajcie na moim blogu! 


Zdecydowałam się go stworzyć dla Was i dzięki Wam :) Dlaczego?
W ostatnim czasie często pytaliście mnie o różne kwestie z mojego życia codziennego. 
Wy jesteście ze mną, wspieracie mnie, motywujecie do dalszego działania, więc DZIAŁAM!!  :)
Pokażę Wam tu trochę więcej mojej codzienności niż do tej pory na stronie www czy Fanpage'u.

Co dokładnie? 
Będzie tu dużo zdjęć, w tym wiele backstage'y z sesji i planów zdjęciowych, na których bywam. Projekty, w których biorę udział.
Ponadto muzyka, którą kocham, filmy i książki, które pozostają w mojej pamięci i sercu na dłużej.. Trochę podróży, tych małych i dużych.
Pytaliście co ćwiczę, jak dbam o sylwetkę, zatem będzie zarówno sport jak i moje wyczyny kulinarne < czasem zdrowe, a czasem nie ;) >. 
Damska płeć podpytywała również jakich kosmetyków używam, jak się maluję, jak układam włosy czy choćby w jakich ubraniach chodzę, dlatego nawiązujące do tych kwestii posty, też się tu znajdą.
Pragnę podkreślić jednak, iż będzie to blog stricte lifestyle'owy...! ;) 
Znajdziecie tu to co szczególnie lubię, podziwiam, doceniam oraz to co mnie inspiruje.
Mam nadzieję, że pomysł ten Wam się spodoba ... :) 
Czekam na Wasze opinie!
Buziak, 
Sylwia



6 komentarzy:

  1. super, będę na śledzić, powodzenia i dużo, dużo motywujących wpisów :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam już na pierwszy post!powodzenia i zapału do działania :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miarą mówcy nie jest ten kto mówi, lecz ten kto słucha.. Więc, pokaż wszystkim ze nie tylko ciało ale również umysł masz piękny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witamy i czekamy na ciekawe posty :)

    OdpowiedzUsuń